Hola mossos i mosses!!! Bonjour à tous!!!

Aquest és el bloc d'en Marc, en Bernat, la Bibi, en Joangi i la Tuca i de tots els que el volgueu compartir amb nosaltres.
Bienvenus au blog de Marc, Bernat, Joangi, Bibi, Tuca, et aussi de tous ce qui vouliez partager des choses avec nous.

diumenge, 1 de març del 2009

Ara arriba en Carnestoltes....

A casa dels Montserrat Fuertes ens agrada disfressar-nos. Visca el Carnaval ! 
En Marc lluint somriure i estil, tot un superheroi. Després de derrotar en Superlòpez, ara es
 penja per les parets.  I el Joan, ben hortera, fent de gitano rumbero de Gràcia a l'escola.
Chez les Montserrat Fuertes on aime se déguiser . Vive le Carnaval !
Marc a montré son style et son grande sourire , nostre superheròs !
Et Joan, très quetain, a  joué le rôle de musicien tzigane "rumbero" du quartier de Gràcia.
Ei, heu vist ? Sóc Spiderman!!! L'home aranya més rialler.


I que me'n dieu del meu estil ? Ai, em sembla que estic fent de Superman...Però l'estil el tinc igualment !
Spiderman ? Superman ? N'importe quoi ? Mais sourtout , mo
n style c'est de la classe !!!


Un músic del segle XVI, una punkarra, un "ochentero", el rumbero, l'arlequina-joglar, i un Manel Lucas fent de Lluís Llach. Tema de la comparsa dels mestres ? .....


"L'anarchie pour l'UK" o "Barcelona tiene poder" ?

???

O "la gallineta " ?

O "Rivers of Babylon" ?

4 comentaris:

Cecile ha dit...

Huuuum Joan m'agrada la teva carra ... Com el meu papa a les 70's !!!
Oh la la j'arrive pas avec le catalan ...
Parlar i escriure no es la mateixa cosa !!!!
Et j'ai pas bu assez de gin tonic !!!
Bon Spiderman est superbe Tao va etre jaloux ! Lui en ce moment il est un pirate ! Avec le foulard sur la tete et qui rote a table !
Pleins de bisous pour vous !!!!
On vous aime fort !!!!!
Je prepare un délire de "barrufets" pour Joan sur mon blog alors ... venez voir de temps en temps ;))
Dimanche nous feterons les "40 anys" d'Elli a Eus ... Nous trinquerons aussi a votre santé !
Adeu !
Cécile & Co :-)

Jordi ha dit...

Buaaa!!!! m'ho vaig perdre... quina fila nois, carnestoltes és l'excusa?

Anna ha dit...

Quines fotos!!!!!! Son de les que fan historia, sobretot per mi, ja que no m'agrada disfrassar-me, xo ja que hi erem a "lo grande", jejejeje. Per cert jo tb les he penjat al facebook, ho sigui que ja volten per la red.
Apa ens veiem el dijous.

Eduard ha dit...

Kær Joan, Bibi og Marc,
jeg er glad at se at Marc er så stort og pænt. Jeg ser billederne fra Karneval og de er meget sjove, særligt SpiderMarc og Joan "The fifth Manolo" :-)

vi ses snart

Hilsner fra Danmark