Hola mossos i mosses!!! Bonjour à tous!!!

Aquest és el bloc d'en Marc, en Bernat, la Bibi, en Joangi i la Tuca i de tots els que el volgueu compartir amb nosaltres.
Bienvenus au blog de Marc, Bernat, Joangi, Bibi, Tuca, et aussi de tous ce qui vouliez partager des choses avec nous.

dissabte, 6 de març del 2010

En Joan en fa 40 ! (I): La festa


Ara fa 20 anys que tinc 20 anys, deia en Serrat !
I ara jo ja puc dir el mateix. Si, si , n'he fet 40 !!! Ja sóc un "cuarentero", que no "cuarentón" !
Gràcies a tots per les nombroses felicitacions rebudes durant els dies propers al meu aniversari i per la festa fantàstica que em veu regalar.



Unes 1o0 persones a la festa, i 40 més que no hi eren però que em van felicitar, 140 en total!!! Us asseguro que aquest és el millor de tots els regals ! Saber que hi ha tanta gent al teu voltant que se'n recorda de tu i t'aprecia.

I sobretot, tenir una família tan genial al meu costat.


Pels que no hi veu ser, dir que la Bibi va organitzar una festa infantil ( berenar, nens amunt i avall, diumenge tarda ,... ) el 21 de febrer a l'Ateneu.

Pour les amis français et quebecois, voici les fotos de la grande fête-party de mon 40ème aniversaire ! Wow !!! C'etait génial !!!
Merci pour les félicitations, et aussi pour ceux qui sont venus !!!
Si vous cliquez sur les adresses, vous verrez pas mal des photos et videos !!!

Aquí teniu un àlbum fotogràfic d'una festa encantadora. N'hi ha moltes i segur que us hi trobareu!


També he fet aquest altre àlbum amb tres vídeos de moments estelars de la festa !



Apa, quin fart de riure , moltes gràcies a tots !
Continuarà...

7 comentaris:

Cecile ha dit...

Je viens de comprendre l'expression roussillonaise "Quel fart de rire " Merci Joan !!!
Bon, nous sommes arrivés en retard (1ere fois à Sant Cugat) mais c'etait super !
Nous aussi nous nous sommes bien amusés a vous retrouver et aussi quelques autres personnes que nous connaissions ...
Fins aviat !

Unknown ha dit...

FELICITATS VECINO!!!!
VEIG QUE VA SER UNA GRAN FESTA.
UN PETÓ GUAPO, QUE NO VAIG PENSAR DE TRUCAR-TE I NO TINC PERDÓ!!!

ESCOLA SAMARANCH I FINA ha dit...

Quina passada, tens una dona que val un imperi, i en Marc.....està guapíssim!!! el seu somriure despren unes sensacions úniques, i els seus ulls una felicitat màxima! I la "peli"....uffff, se m'han posat els pels de punta!!! que bonic!
Un petonet i estem en contacte, quan acabis les opos ens veiem segur!!!!!!!

Unknown ha dit...

Joan, encara que soni a frase feta, te la dic amb el seu significat més literal i intens: que ho celebrem junts molts anys més i amb salut!
Hansi

Er Savi ha dit...

Quina pena no haver pogut anar. Quin munt de gent vas aplagar! Això com sempre. Fa patxoca veure tanta gent somriure...
M'han agradat molt les fotos i de pas m'he posat al dia del teu blog que feia un temps no visitava. No sé si "preciós" és una paraula que se'ls i diu als nens i no als senyors com tu, però és la que em ve de gust dir-te, i es que ho ets de preciós.
Molts petons

Er Savi (minu)

Cecile ha dit...

Com aneu amb la neu ?
T'as vu je fais des rimes !
Ici on a bien chargé ! Mais ton père m'a dit que vous avez eu aussi pas mal de neige ! J'espere que tu as fais des photos et qu'on les verra bientôt ici !
Bises

Arnau Boix i Pla ha dit...

Es nota que encara disfrutes com un xiquet!!! Esperit jove que en diuen... Per cert, mirat les fotos de l'album web, surto en una saludan-te junt amb un "doble" meu!!!! Millor afaitat que jo, he de dir...

MOLTES FELICITATS DE NOU!