Hola mossos i mosses!!! Bonjour à tous!!!

Aquest és el bloc d'en Marc, en Bernat, la Bibi, en Joangi i la Tuca i de tots els que el volgueu compartir amb nosaltres.
Bienvenus au blog de Marc, Bernat, Joangi, Bibi, Tuca, et aussi de tous ce qui vouliez partager des choses avec nous.

dilluns, 29 de desembre del 2008

Festes de Nadal i Sant Esteve / Fêtes de Nöel

Aquest nadal, en Marc ha fet moltes coses per primera vegada :
veure el pessebre vivent, fer grans dinars amb les famílies, recitar el seu primer vers i guanyar-se els seus primers calerons, menjar pernil salat, posar-se una barretina,....I ell, com sempre, amb molta marxa i un somriure.
Aquí teniu un àlbum de fotos de la visita al pessebre i el dia de Nadal amb la família Vilaseca. Cliqueu sobre la foto.
Ce Nöel, Marc a fait beaucoup choses pour la première fois. Une a eté reciter un vers de Nöel pour toute la famille, une tradition tipique d'ici. La mère à Joan, en plus, nous déguise pour l'occasion, même si on a plus de trente ans. Il n'y arien a faire, c'est comme ça !!!
Mais finalement, les parents et les mononcles/matantes donnent du pourvoir aux artistes !
Voici l'album de photos de Nöel. Cliquez sur la photo.

Àlbum Nadal 2008 a cal's avis Mo


El papa va llegir el vers que l'àvia havia escollit pel Marc :
Papa a lu le text que sa grande-mère avait choisi pour Marc :

Com que sóc tant petitet
i encara no sé dir res
aixeco aquesta maneta
i us tiro un petonet

Per Sant Esteve ens vàrem reunir la immensa família Fenech i la Bibi va aprofitar per fer fotos amb el seu super regal, una càmera rèflex digital. Podeu comprovar la seva destresa en aquest àlbum ( cliqueu sobre la foto )
La journée après Nöel , Saint Étienne, en Catalogne on la fête comme Nöel. Ce jour là, c'etait avec la famille de la mère a Bibiana, et elle a profité pour jouer avec son super cadeau, une camera reflex digital. Pour verifier sa capacité pour tirer des bonnes photos, voici l'àlbum de la journée. Cliquez sur la photo.


Àlbum Sant Esteve 2008 amb la família Fenech


Bones festes!
Joyeuses fêtes !

4 comentaris:

Jordi ha dit...

Ei, primer de tot felicitar-vos per celebrar les festes amb aquesta alegria, però el que més m'ha impressionat és la col·lecció d'ampolles de cervesa que forren les parets...

Reli ha dit...

Vols un comentari a català nivell E?
Quines fotos més divertides!!! No sé si al Marc li queda millor la barretina o a tu la barba rossa.
Això ja es la decisió de la Bibi!!!I les fotos de Sant Esteve són molt guapes també!
Fins aviat, no? I feliç any nou... I felicitats per la Bibi.... I... res més...:)
La veina...

Cecile ha dit...

Jo soc aqui també !
Moltes Felicitats per la Bibiana
"Feliz aniversari ... etc etc ... per molts anys !!!!"
En Marc es un "catala veritaple" amb la barretina !
Aqui la Zoé es molt trista perque no podria fer el "exam (?) " de caball ... Ha caigut al ski i s'ha fet mal ... (Entorse en francès !) 15 dias sin esport ! La meva campeona de caball no es una campeona al ski ...
Petonets a tots !
Y Bon any nou !
Cécile i altres ...

Mel ha dit...

Ep Joan!
Espero que aquests dies hagin estat profitosos...ja vaig veure com se les gasta el Marquitus al Nadal. Tinc apuntat en un lloc destacat del meu cervell despistat la sortida POST3!!! En quant comenci la lliga faré corre la veu...
Vaig anar a la botiga que em vas dir de Torrent de l'olla i no em vaig poder reprimir i em vaig autoregalar 4 cd's, a destacar un de Xavier Cugat! Bonissim! Ja te'l posaré bandidu!
Petons i ens veiem aviat amb una birra a la ma...o amb dues...