Hola mossos i mosses!!! Bonjour à tous!!!

Aquest és el bloc d'en Marc, en Bernat, la Bibi, en Joangi i la Tuca i de tots els que el volgueu compartir amb nosaltres.
Bienvenus au blog de Marc, Bernat, Joangi, Bibi, Tuca, et aussi de tous ce qui vouliez partager des choses avec nous.

dijous, 16 d’octubre del 2014

Dues maratons en tres mesos. Capítol 3: Darrera les curses, una familia fantàstica.

El repte maratonià no hauria estat possible sense la família
La Bibi i les dues fieres, Marc i Bernat, han estat una font de motivació i també uns agents pacients que han aguantat les meves escapades atlètiques.
La marató de Girona va ser el dia del meu aniversari i així ho celebravem un  cop feta.


Després el Bernat em va acompanyar en un descans merescut i necessari...

...mentre en Marc feia la feina que em tocava....

...i la Bibi m'ajudava amb una dieta equilibrada a preparar aquest repte

Per la marató de l'Ebre, vem fer cap tota la família cap a les Cases d'Alcanar, a casa del David, un dels dos companys de cursa. Ell i l'Anna i els seus nanos, en Martí i el Pau, van ser uns anfitrions genials.




Gràcies a tots !!!

2 comentaris:

Hansi ha dit...

Així es preparen bé les maratons, clar que sí! XD

David C ha dit...

Ja repetireu quan vulgueu, sereu benvinguts de nou.

Salut i a continuar sortitn en familia.