Hola mossos i mosses!!! Bonjour à tous!!!

Aquest és el bloc d'en Marc, en Bernat, la Bibi, en Joangi i la Tuca i de tots els que el volgueu compartir amb nosaltres.
Bienvenus au blog de Marc, Bernat, Joangi, Bibi, Tuca, et aussi de tous ce qui vouliez partager des choses avec nous.

dilluns, 4 de gener del 2010

L'aniversari de la mama !!!

Bon any a tothom !Aquest 2010 el comencem amb força i moltes ganes !Per començar el 30 de desembre la Bibi va fer anys i ho va celebrar a tres bandes !!! ( emulant el mític programa de billar de tv3 " Nadal a tres bandes" )
Bonne année !!! On commence le 2010 avec beaucoup d'energie ! D'abord, Bibiana a feté son anniversaire trois fois ! Pas mal ! Avec la famille, chez des couple d'amis, et avec la gang de filles !
Primer a casa els avis Fu amb un pastís de xocolata boníssim i el Marc ben atent


Després a cals Reverter, on la Virginia ens va oferir un menú excelent i vam poder gaudir una estona de la companyia de l'Ivo i la Lula.


I finalment amb les amiguetes, uns dies més tard, per petar la xerrada i posar-se al dia !

Felicitats !!! Joyeux anniversaire !


8 comentaris:

Arnau Boix i Pla ha dit...

Doncs moltes felicitats Bibi! Val a dir que no et coneixem, però llueixes uns 35 fenomenals!

Els vostres veïns, Arnau i Julie.

À bientôt!!

Goretti Fenech ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Goretti Fenech ha dit...

Bon reportatge fotogràfic, si senyors!!!!
L’expressió divertida i “socarrona” del Marc ja dona la predicció de lo bo que serà aquet nou any!!
Aquesta es molt bona forma d’acabar l’any vell i donar la benvinguda al any nou, que aquest serà un 10 per tots vosaltres!!!
I de festa en festa amb bons amics i amigues, apa Marc estas envoltat de nenes guapes!!!!

Cecile ha dit...

Hé bien voilà ... Moi qui ai l'habitude de na pas oublier l'anniversaire de Bibi et qui envoie un petit mail chaque fin décembre, il a fallu d'un simple voyage en Bretagne et en gironde pour que j'oublie cela ! Aie aie aie :-((
Alors BON ANNIVERSAIRE Bibiana !
Et bonne fête des rois puisque c'est aujourd'hui ! J'espere qu'il vont vous gater !
Ceci dit en Bretagne on a pensé a vous car nous avons vu un super film québécois qui nous a conforté que l'accent en français de Joan n'est pas un accent catalan mais un magnifique accent québécois ! On vous le montrera un de ces 4 puisque j'ai commandé le dvd pour pouvoir vous le montrer et a Jean Michel et Hélène aussi !
Voilà, ici tout va bien et on espère que 2010 sera l'année de moment passés ensembles, de retrouvailles et de partages entre nous ! Nous réunifierons le nord et le sud à Prades, a Sant Cugat ou a Llansa !
Enormes bises pour vous et Marc qui devient un vrai petit homme au regard plein de malice !
Fins aviat !
Cécile

MONICA VAN CAMPEN ha dit...

Quants passtissos! És el millor per acabar com déu mana aquestes festes,omplint tooooot el pap!
A veure si ho repetim més sovint això de les pizzes d'aniversari, va estar molt bé. Una abraçada a tots tres!!! Per cert, ja he conegut la vostra nova veïneta, és molt maca.

bibi ha dit...

gràcies pels missatges!! han estat unes celebracions genials!!

Goretti Fenech ha dit...

Heu canviat la foto de la portada, Quina foto més xula!!!
Que content està!!
M'encanta!!

Cecile ha dit...

Sur qu'il est beau "Markito" sur ce nouveau portail !

Bon j'attend de recevoir ma methode assimil (bonne resolution de 2009 qui aura du attendre 2010 ! ) et bientot peut etre je pourrai laisser mes commentaires en catalan !
reprise d'etudes en vue pour fin 2010 ... Alors en attendant, je revise mon français et je peaufine pour de vrai mon catalan !
En plus je connais quelques bonnes ames qui seront ravies de m'aider dans cette dure entreprise ... Parceque" TABARNAK "etre obligée de boire du Gin tonic pour communiquer, c'est quand meme pas une vie !
Plein de bises a vous tous ! On vous aime !
Cécile

PS j'ai toujours pas votre adresse postale ... J'avais une petite photo a vous envoyer mais ... j'peux pas ... SNIIIIIF !