Hola mossos i mosses!!! Bonjour à tous!!!

Aquest és el bloc d'en Marc, en Bernat, la Bibi, en Joangi i la Tuca i de tots els que el volgueu compartir amb nosaltres.
Bienvenus au blog de Marc, Bernat, Joangi, Bibi, Tuca, et aussi de tous ce qui vouliez partager des choses avec nous.

dijous, 2 de juliol del 2009

Titus 30 !!!

Avui no parlem del nostre Marc , sinó del Marc Dolcet que ja n'ha fet trenta !
Fa un mes vam celebrar que el Titus , crack d'equips mítics com Octavià II, Puturruts i Guarrindongs, entrava en el selecte grup dels iaios que encara la toquen....
Les imatges del match descriuen l'alt nivell de joc que van mostrar tots els jugadors i especialment ell, en el seu partit d'homenatge, amb passadís inclòs.
Per completar la festa es va fer un soparet a casa l'Alba, la mossa.
Mireu les fotos de l'àlbum i jutgeu vosaltres mateixos :



Que tots i totes en poguem celebrar molts més !

1 comentari:

Titus ha dit...

EEEEEEIIIIIII!!!!!! Que faltava el meu comentari!!!! (ja em deus haver deixat verd, que em xiulen les orelles...). És que em vaig quedar embobat amb les fotos i ja no hi vaig pensar. Us agraeixo mooolt tot el què vau fer. Va ser un gran dia per mi, i espero que vosaltres també ho passéssiu bé. Els anys passen però hi ha coses que no canvien (veure foto dels bretons, en tinc una pràcticament idèntica del viatge, 10 anys enrere). Ah!!! I moltes gràcies per les fotos!!!
I ja ho sé...que haig de col.laborar més amb el blooog!
Salut!!!